?Odborná publikace renomovaných autorů reaguje na významné legislavně-správní i metodické změny v našem školství a také na potřebu podpůrných opatření u dětí, které se potýkají při vzdělávání s různými potížemi a deficity, což může vést – mimo jiné – ke specifickým poruchám učení a chování.?
Kniha je přínosem nejen pro speciální pedagogy a psychology, ale především pro učitele mateřských škol a prvního stupně běžných škol, stejně jako pro studenty pedagogických oborů. Dozvědí se vše podstatné o dopadu tohoto typu postižení na vzdělávání dětí předškolního a mladšího školního věku a o jejich diagnostice a intervenci.
Přidanou hodnotou knihy je diagnostická příloha, která je přehledně zpracovaná tak, aby podle ní mohli nejen poradenští pracovníci, ale i učitelé ohodnotit jednotlivé dílčí funkce (např. percepční, kognitivní nebo motorické), jejichž deficit může vést ke specifickým poruchám učení a chování. Tento materiál, standardizovaný na populaci českých žáků, nebyl dosud nikde publikován.
Parametry
- ISBN kód:
- 9788027106219
- EAN kód:
- 9788027106219
- Rok vydání:
- 2020
- Vazba:
- Knihy - paperback
- Počet stran:
- 224
Přiložené dokumenty
Náhled knihy
Hodnocení produktů pochází od našich zákazníků, kteří produkt skutečně zakoupili. Více informací zde.
Nejsou žádná hodnocení produktu.
Pro hodnocení produktu se musíte přihlásit.